صور دمها خفيف (7) – يا عكرة :) هههههههههههه

 

بصفة عامة مش بحب مسرحيات سمير غانم بس مسرحية “أخويا هايص و أنا لايص” لما سألوه إيه مواصفات الزوجة إللى يتمناها قالهم: ياريت تكون سمبكوسات و بضرف 🙂 هههههههههههه و أضاف إنه يتمنى يتجوز واحدة قرعة و حولة و لونها رمادى لإنه زهق من كتر الحلويين إللى شافهم…أنا برضه حبيت أعمل نيو لوك مش معقول كل صورى تكون لذوذة و حبوبة مفيش مانع أبقى شضلية مرة من نفسى و لا إيه؟ 🙂

 

11742884_951687968221762_3521644910142744199_n

 

و طبعا بعد ما صحفيين و معجبين كتير سألونى عن سر الصورة “الرقيقة”دى أحب أوضح إنها سكرين شوت متاخدة من فيديو كنت بحكى فيه إزاى بتعامل مع النصابين و البلطجية بأنواعهم و المنظر المرعب ده أنا عملته لواحد نصاب كان عايز ياخد منى فلوس زيادة فعملت له السحنة دى و جعرت فى وشه فكانت النتيجة إنه إتخض و مقدرش ينصب عليا 🙂 فأنا إتبعت إسلوب الخداع الأستراتيجى علشان أخضه و نجحت الخطة تصفيق حاد 🙂

ده الفيديو الرهيييب إللى عملته و بعتبره من أحلى فيديوهاتى على الإطلاق…إستمتعوا  🙂

 

و بعد ما عذبت أصحابى على الفيس يوم كامل و حطيت صورة “شنخر أبو شلضومة” على بروفايلى لمدة يوم بحاله رحت معوضاهم بالضورة دى 🙂 حلو التحول من النقييض للنقيض فعلا انا حد لذوووووذ 🙂

لذوذ

 

اترك رد

